Silkeborgklubben kalder igen til hyggeligt samvær onsdag 3. juni kl. 12.00 til 15.00 på Rosengårdcentret, Tulipanvej 2, Silkeborg
vi starter med fællesspisning og hygge.
Herefter vil Hanne Abildgaard fortælle om sine oplevelser på Højskoleophold.
Pris 150 kr. Tilmelding skal ske senest fre.29. maj til:
Søren Marcussen Tlf. 40 40 63 27eller
Lis Stubberup 20 48 29 66
Kørsel kan i strengt nødvendigt omfang ydes for kr. 40,- hver vej, såfremt du ikke har fået bevilget handicapkørsel.
Diætkost og evt. kørsel skal aftales ved tilmeldingen.
