Indtil d. 4. juni kører Mødestedet, helt som det plejer. Herefter kan I komme og være med til forskellige aktiviteter, når vi holder ekstra Åbent Mødested onsdag kl. 10- 14. I skal tilmelde jer aktiviteten ugen før og møde ind senest kl. 10.
Onsdag d. 10. juni: Brunch i byen
Onsdag d. 17. juni: Besøg i Væksthusene og Botanisk have